14 април 2010

Бързи картички с листенца

Видях, че не съм публикувала в блога от един месец и е време да се поправя :)
Снощи направих доста картички с размер 10х10. Доста са семпли, но ми трябваше голямо количество,така че са идеални за целта. Използвах само бяла основа за картичка, бели листенца, мастило,поп-ъпс и печат. Ето една от тях :



За плик използвах плик за диск, който оцветих в цвета на картичката :

Ето и някои от другите цветове :

Ще спра, за да не стане прекалено дълъг пост :)))

Прекрасен ден/вечер на всички :)

post signature

21 коментара:

Ivolina каза...

Много са красиви и елегантни. Чудесни цветове.

BitchA.Lgl© каза...

Hi,

With simplicity and elegance. Absolutely wonderful. love it !!

But how did you cut the foliage ??

have a good night,

Unknown каза...

Много са нежни и изключително стилни, както всичките ти досега :).

Le каза...

Прекрасно изпълнение,
и пликовете за диск са страхотна идея,

isaikova каза...

Страхотни са!
Много ми харесват! :)

арт_мама каза...

Шуши, прекрасни картички! А идеята за плика от диск е направо велика и пасва идеално на този модел!

Te4eto каза...

Чудни са и идеята за плика е страхотна! Радвам се, че се завърна ;).

skylife каза...

Жестоки са! И цветовете страшно ми харесват!!!

Мързеланче каза...

Благодаря ви за коментарите момичета :)

Lucy I didn't. I needed envelopes to protect the cards so I used CD envelopes. Stamped them with the ink pad like the leaves. Everything is cute and the card is protected :)

Em каза...

Много са стилни! Напомнят ми заскрежен зимен прозорец, особено синята.

Addii каза...

много красиви и суперскиии,много се бях затъжила за да видя нещо твое!имаш наградка при мен-заповядай

Маги каза...

Стилни, изчистени и елегантни както винаги. Харесват ми много.

Irena каза...

Прелестни са, толкова семпли и елегантни, много ми харесаха :)

~Gery~ каза...

Шушка, както винаги супер дупер шушести! Винаги съм се кефила на вариации на един вид картичка в различни цветове :) Като дъга!

Chiges каза...

Еее, човек не може да се вреди да коментира :D.
Шу, много са идейни и красиви. Прекрасна идея, браво!

svetlina каза...

Толкова много :) Като благодарствени писма за сватба :)
Много, много хубава идея са пликовете (и смятам тайно да я ползвам :))

Мързеланче каза...

Радвам се, че са ви харесали :) Правят се наистина бързо и са супер за маспродукция! И за сватба стават :)

Em каза...

Да занеш, че има една наградка при мене, която те чака да си я получиш!

Unknown каза...

Заповядай и при мен за наградка :).

Unknown каза...

beautiful, love it!!!
Trish

Basslady каза...

this is so fantastic! your creations are fabulous!

hugs and kisses from germany,
silvi xoxo

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че посетихте блога ми и за отделеното време, за да напишете коментар! За мен значи много!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Thank you so much for visiting me and taking the time to comment! It means so much to me!